שירות טרום סיעוד

שירותי טרום סיעוד ניתנים עבור קשישים שהטיפול בגמלת הסיעוד שלהם לא הסתיים אבל הם זקוקים לשירות סיעודי באופן מיידי. 

הגשת בקשה לגמלת סיעוד היא תהליך ארוך ובמקרים מסוימים ישנם אנשים הזקוקים לעזרה סיעודית מיידית והם אינם יכולים לחכות לתשובה.

שירותי טרום סיעוד ניתנים על ידי חברות הסיעוד השונות באזור המגורים שלכם, על ידי חברות וארגונים החתומים על הסכם לאספקת שירותי סיעוד עם הביטוח הלאומי.

 כל מי שהגיש תביעה לגמלת סיעוד זכאי לשירותי טרום סיעוד ואנחנו כאן בשביל לעזור לכם לקבל את השירות הטוב ביותר בתחום. 

שירותי טרום סיעוד

כיצד ניתן לקבל שירותי טרום סיעוד?

כל מי שהגישו תביעה לביטוח הלאומי בנוגע לגמלת סיעוד יכולים לקבל בחינם שירות סיעודי ללא תשלום בהיקף של 6 שעות שבועיות. 

אצלנו בעמותת בבית, אחת מחברות הסיעוד הוותיקות והמוערכות בישראל, הכנו עבורכם שאלון מפורט, שיעזור לכם לקבל את השירות הנדרש בהקדם האפשרי.

עבור טיפול סיעודי, לפני קבלת גמלת הסיעוד, יש לעבור בדיקה של עובד סוציאלי שרק הוא מחליט בסופו של דבר, האם אתם זכאים לשירות. 

השאלון המפורט שהכנו עבורכם, מאפשר לכם לבוא מוכנים לפגישה עם העובד הסוציאלי לשם קבלת המגיע לכם בזכות. לאחר מילוי השאלון אנחנו בודקים לעומק את הפנייה ואז מתקשרים אליכם. התשובה תינתן כמובן בהקדם האפשרי.
השאלון שלנו קצר ומהיר ואינו דורש זמן רב בשביל למלא את כל הפרטים הנדרשים, זהו שאלון מדויק שיאפשר לנו להעריך ביחד את הזכאות שלכם לשירות. 

לאחר מילוי השאלון תוכלו להגיש בקשה רשמית לשירותי טרום סיעוד לשם קבלת כל העזרה עבור ההורים שלכם או כל מטופל אחר הזקוק לעזרה סיעודית באופן מיידי.
שירותי טרום סיעוד הניתנים על ידי חברת בבית או על ידי כל חברה אחרת, אינם מחייבים אתכם להמשיך עם אותה חברה לאחר שקיבלתם את הגמלה. השירות ניתן בחינם על ידי החברות השונות, כך תוכלו להתרשם עוד לפני קבלת הגמלה מי החברה המתאימה עבורכם. 

עמותת בבית – טיפול סיעודי אישי ומקצועי

הפגישה עם העובד הסוציאלי לצורך קבלת השירות היא תמיד עניין מורכב עבורכם ועבור האנשים היקרים לכם, אצלנו בעמותת בבית אנחנו עושים את המיטב בשביל להפוך את הפגישה לנוחה יותר עבורכם.

לאחר האישור של השירות הטרום הסיעודי אנחנו בונים ביחד אתכם תוכנית מפורטת המתאימה לצרכים של ההורה או בן הזוג, בשל המורכבות של העניין אנחנו עושים את המיטב לספק לכם שירות אישי בו כל בקשה שלכם או כל שאלה נלקחת בחשבון. ביחד נוכל לתת לקרובים אליכם ביותר את הטיפול הסיעודי המגיע להם בזכות.

אנחנו עושים את המיטב בשביל לאפשר לקרובים שלכם לקבל שירות סיעודי ברמה הגבוהה ביותר שניתן.

החברה שלנו מוכרת על ידי הביטוח הלאומי ואנחנו עובדים כבר שנים רבות בתחום. בכל שאלה שיש לכם בנידון תוכלו תמיד לפנות אלינו ונענה לכם כמובן בהקדם האפשרי.

חברות סיעוד