שירותי סיעוד

ניהול טיפול סיעודי נדרש במקרים בהם האדם היקר לכם זקוק לטיפול סיעודי. הטיפול הסיעודי יכול להתמקד בין השאר במקלחת, ניקיון צרכים, אכילה, קניות, כביסה, לבוש, ודברים נוספים הקשורים לשגרת החיים ביום יום. 

חשוב מאד לציין כי מדינת ישראל מעניקה לעתים סיוע סיעודי, אך עליכם לברר בעצמכם מה הטיפול המתאים לשם קבלת כל המגיע לכם במסגרת שירותי הבריאות והביטוח הלאומי. 

חשוב לפנות לגורם שיוכל לסייע לכם, ובעצם לספק לכם שירות של ניהול טיפול סיעודי שיעשה סדר בכל הנתונים.

שירותי סיעוד

ניהול טיפול סיעודי כולל את המרכיבים הבאים:

  • בניית תיק לטיפול סיעודי – ניהול טיפול סיעודי מתחיל בעצם בהבנה מהו הטיפול הסיעודי הטוב ביותר עבור ההורה שלכם. האם מוטב שיהיה לו מטפל סיעודי צמוד? האם עדיף מטפל שיהיה רק חלק משעות היממה? האם עדיף אשפוז במוסד סיעודי? לא תמיד האדם עצמו ומשפחתו יכולים לענות על כך, ואילו עזרה מקצועית וחיצונית, תהיה לעזר רב במקרים שכאלה.
  • טיפול ביורוקרטי – זהו מרכיב חשוב מאד בשירות של ניהול טיפול סיעודי. כדי לקבל את המימון לטיפול הסיעודי מהמדינה, יש לעבור סבך ביורוקרטי שלם. יש להוכיח מצב בריאותי וסיעודי אל מול המוסד לביטוח לאומי, יש להגיש את התביעות הנכונות, ולשים לב שמקבלים את הזכויות שמגיעות לכם. גם כאן, הגורם המקצועי שעוסק בניהול התיק הסיעודי, הוא זה שאמור לתווך ביניכם לבין המוסדות השונים, ולעזור לכם בנבכי הביורוקרטיה.
  • שירותי השמה – ניהול טיפול סיעודי כולל שירותי השמה סיעודיים בהתאם לצורך. ההשמה כוללת עובדים ישראלים, עובדים זרים, התאמה בין המטפל לבין האדם הסיעודי, למשל התאמה מבחינת השפה והמנטליות, התאמה עבור מטופלים הזקוקים לטיפול רפואי. כל השירותים הקשורים להשמת עובדים ולמציאת המטפל הנכון עבורכם ועבור בן המשפחה שלכם.


השירות שלנו בתחום הניהול הסיעודי:

"עמותת בבית", היא עמותה ללא כוונות רווח, אשר באה לסייע לקשישים ולבני משפחותיהם, כאשר עולות שאלות הנוגעות לטיפול הסיעודי הנדרש. אנו מנהלים את כל התהליך עבורכם. 

אנחנו דואגים במיוחד למצוא את הטיפול הטוב ביותר עבור היקרים לכם, נסביר לכם על זכויותיכם, נעזור לכם בעבודה מול המדינה ובכל נושא נדרש אחר.

צרו אתנו קשר למען פרטים נוספים וקבלת סיוע מיידי בכל בעיה ובכל עניין שאתם נתקלים בו בקושי.
לקריאה נוספת על טיפול סיעודי לחצו כאן!

חברות סיעוד