עזרה לקשיש : כל המידע הרלוונטי בנושא

בני הגיל השלישי הם חלק מהותי וחשוב בחברה שלנו ובחיים האישיים שלנו. 

מדובר באנשים הקרובים אלינו ביותר, הורים, סבים וסבתות, שאנו חבים להם את אישיותנו ואת חינוכנו. 

מדובר גם בחלק מהחברה שלנו שלעתים קרובות זקוק לעזרה בתפקוד היום-יומי שלו. 

התפקיד שלנו, עמותת "בבית", הוא לתת את העזרה האיכותית ביותר לקשיש. 

עזרה לקשיש היא עבורנו שליחות מבורכת. אנחנו עושים זאת במסגרת של תיווך בין כל משפחה או קשיש הפונים אלינו לבין הטיפול האיכותי שהוא זקוק לו. 

עזרה לקשיש זה יותר מצורך חיים בסיסי בגיל השלישי, זו חובה מוסרית ואישית שלנו כחברה וכפרטים לדאוג ולעזור למי שזקוק לזאת, לאלו שנתנו הכל עבורנו בחיינו המוקדמים יותר.

טיפול סיעודי בבית

עזרה לקשיש אילו שירותים אנחנו מציעים בתחום זה?

  • עובדים זרים – שוק הסיעוד בארץ מאופיין במידה רבה על ידי העובדים הזרים הרבים שממלאים את שורותיו. חשוב להבין שהעסקת עובד זר במדינת ישראל היא לא תמיד משימה פשוטה כל כך – ישנם חוקים והגבלות המגדירים במדויק מהם תנאי ההעסקה, מיהו העובד הזר שמותר להעסיק ובאילו תנאים מותר להעסיק אותו, וכיצד וכמה נשלם לו. אנחנו מציעים לכם את הליווי והתיווך המלא בכל הנוגע לאיתור העובד הזר הנכון עבורכם, הסברה מקיפה לגבי תנאי העסקתו והעסקתו החוקית, ומקורות המימון החיצוניים (ביטוח לאומי) למשכורתו.
  • לא רק עובדים זרים – גם מטפלים ישראליים ניתן למצוא דרך שירות התיווך וההתאמה שלנו. גם בהקשר זה נספק לכם את השירות וההסברה המקיפים ביותר באשר לתנאי ההעסקה של המטפל, התאמת השירותים לצרכים שלכם וכדומה.
  • עזרה לקשיש היא לא תמיד סיעודית – גם אם אתם צריכים עזרה בהכוונה לבית אבות מתאים, תמיכה מול גורמים ביורוקרטים שונים או אפילו אוזן קשבת וייעוץ אישי – תמצאו אצלנו את הכתובת הנכונה עבורכם.

השירות המסור ביותר עד הטיפול האיכותי ביותר

עמותת "בבית" שמה לעצמה, מאז ומעולם, מטרה אחת חשובה – לספק עזרה לקשיש ברמה המסורה ביותר, ללא מטרות רווח, פשוט בשביל לתת לדור המבוגר שלנו את מה שמגיע לו. בין אם מדובר בטיפול סיעודי, עובדים זרים או כל עזרה אחרת – אנחנו הכתובת בשבילכם.
לקריאה נוספת על טיפול סיעודי לחצו כאן!
צרו קשר עוד היום 8123*

חברות סיעוד