דיכאון אצל קשישים

דיכאון אצל קשישים

דיכאון בצורותיו השונות מוכר לכולנו בדרגה כזאת או אחרת, אין חשק לקום בבוקר לעבודה, הילדים כבר לא משמחים אותנו כמו פעם, אנחנו קמים בלי כוחות לנהל את שגרת החיים, לפעמים זה חולף לפעמים זה נשאר לזמן ארוך יותר, אך בסופו של דבר כל עוד לא מדובר במצב קריטי, אנחנו יודעים איך להתמודדולהמשיך הלאה.

דיכאון בגיל השלישי

דיכאון בגיל מבוגר שונה במהותו מהמוכר לנו, אנשים מבוגרים לא נמצאים יותר במעגל החיים הבטוח של עבודה ומשפחה, לפעמים החברים הקרובים כבר לא בין החיים או אפילו בן הזוג הלך לעולמו. הבדידות גדולה ותחושת חוסר המשמעות מתחילה לתפוס מקום משמעותי יותר בחיי היום יום. אם אין בשביל מה לקום בבוקר, אין ילדים או עבודה או כל מחויבות אחרת, השקיעה אל תוך דיכאון קלה יותר.

ההתמודדות עם דכאון אצל קשישים

עמותת בבית המתמודדת כבר שנים רבות עם תמיכה ועזרה לאוכלוסיה המבוגרת, שמה לעצמה למטרה להתבונן מקרוב בכל מצב ולבדוק לעומק איך ניתן להקל על ההתמודדות. אחד הדברים שלמדנו במהלך השנים הוא שהקשר בין המטפל למטופל הוא משמעותי ביותר בכל הנוגע לתחושות הבדידות והדיכאון, קשר אישי שבו המטפל והמטופל קשורים זה לזה, יכול להקל על הקשיש ולאפשר לו לקום בבוקר אל יום חדש.

אם מישהו מהקרובים אליכם מתמודד עם קושי פיזי ונפשי אנחנו כאן בשביל לעזור לכם. ביחד נוכל למצוא את הדרך הטובה ביותר להגיש את העזרה המתאימה לבן המשפחה הזקוק לעזרה כל אחד מאתנו רוצה את הטוב ביותר עבור האנשים הקרובים אליו, טיפול מסור ואישי על ידי מטפלים שיעניקו לבני הזוג או להורים את הטיפול הטוב ביותר שניתן.

בחירת חברת הסיעוד המתאימה היא השלב הראשון והמשמעותי ביותר בכל התהליך אבל כיצד יודעים איך לבחור את החברה הנכונה?

קודם כל החברה חייבת להיות מפוקחת על ידי הרשויות אבל מעבר לכך הלב של האנשים העוסקים במקצוע צריך להיות במקום הנכון.

טיפול בקשישים

דגש על הקשר האישי בין המטפל למטופל

אצלנו בעמותת בבית אנחנו שמים דגש מיוחד על הקשר האישי בין המטפל למטופל, בשביל למצוא עבור הקרובים אליכם את האדם המתאים ביותר עבורם. אנחנו מאמינים שתקשורת בין מטפל למטופל היא לב העניין. בסופו של יום אנחנו מנסים לעשות כמיטב יכולתנו בשביל לספק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום ברמה המקצועית והאישית. שירות סיעודי מקיף על ידי מטפלים מוסמכים.

אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת. החזון שלנו הוא לתת מענה הולם לכל מטופל בהתאם לצרכיו, מענה אישי ומקצועי.